Microsoft podpisał umowy z Uberem i AOL-em
30 czerwca 2015, 10:38Microsoft poinformował, że przekaże firmie AOL swój wydział zajmujący się reklamą, a część technologii tworzenia map trafi do firmy Uber. Koncern z Redmond chce pozbyć się części online'owych biznesów przynoszących straty. Koncern skupi się na reklamach bazujących na silniku Binga oraz będzie raczej korzystał z map niż sam je tworzył.
Zapraszamy do szukania jaj (bez związku z Wielkanocą)
19 marca 2014, 11:36W ramach Projektu Lelek (Project Nightjar) 4 brytyjskie instytucje naukowe pracują nad zagadnieniami dotyczącymi kamuflażu ptaków gniazdujących na ziemi, jego wpływu na przeżywalność i mechanizmów widzenia u różnych typów drapieżników. Bazując na tym, że ludzie postrzegają świat podobnie jak werwety, akademicy poprosili Dave'a Griffithsa z firmy FoAM Kernow o zaprojektowanie 2 gier online'owych.
Sława w skali mikro
22 maja 2008, 08:32Kultura masowa tworzy i hołubi celebrities, a także celetoidów, czyli gwiazdy tabloidów. Coraz częściej słyszy się jednak o tzw. microcelebrities. Kto to taki i kto może nim zostać? Mikrocelebryta jest znany jak prawdziwa gwiazda, ale dużo mniejszemu gronu: tysiącowi, kilkuset, a czasem nawet tylko kilkudziesięciu osobom. To odpowiednik Angeliny Joli czy George'a Clooneya, ale w skali mikro, stąd nazwa zjawiska i człowieka. Inni, czyli fani, interesują się jego życiem.
Microsoft przyjmuje bitcoiny
15 grudnia 2014, 13:28Microsoft jest kolejną z wielkich firm, które zaufały bitcoinom. Koncern akceptuje płatność tą walutą w swoich sklepach. Mieszkańcy USA mogą teraz płacić bitcoinami za gry, aplikacje, pliki muzyczne i wideo w sklepach Windows, Windows Phone, Xbox Games, Xbox Music i Xbox Video
Koniec gier dla jednego gracza?
9 listopada 2009, 10:27Rzecznik prasowy Electronic Arts, największego na świecie producenta gier komputerowych, stwierdził podczas niedawnego EA Winter Games Showcase, że gry dla jednego gracza odchodzą w przeszłość. Jego zdaniem, użytkownicy poszukują przede wszystkim tytułów, które pozwalają grać razem z drugim człowiekiem.
Yahoo! zapowiada cięcia
3 lutego 2016, 12:03Dyrektor wykonawcza Yahoo! Marissa Mayer poinformowała, że koncern rozważą "strategiczne alternatywy", w tym zwolnienie 15% załogi, zamknięcie pięciu biur na całym świecie i ewentualne pozbycie się "niestrategicznych aktywów". Oświadczenie takie Mayer złożyła przed ujawnieniem wyników finansowym przedsiębiorstwa
Zamienić życie w fascynującą grę
9 grudnia 2010, 22:23Gry wideo, od czasu rozpowszechnienia się, fascynują kolejne pokolenia. Gracze spędzają nad nimi wiele godzin, uparcie dążąc do celu, pokonując trudności i nie zrażając się porażkami. Gdyby tak tę fascynację grami przełożyć na prawdziwe życie... Taki cel stoi przed Jane McGonigal.
Gracze na celowniku NSA i GCHQ
10 marca 2016, 10:31Brytyjski Guardian otrzymał od Edwarda Snowdena kolejny zestaw tajnych dokumentów NSA. Tym razem wynika z nich, że agencja we współpracy z brytyjską GCHQ szpiegowała osoby grające w online'owe gry. Obie agencje stworzyły sobie możliwości techniczne, by szpiegować sieć Xbox Live, społeczności Second Life czy World of Warcraft.
Czego potrzebują fotorealistyczne gry 3D?
13 lutego 2012, 11:41Tim Sweeney, założyciel firmy Epic Games stwierdził podczas zakończonej właśnie konferencji DICE Summit, jeszcze za naszego życia doczekamy fotorealistycznych gier 3D renderowanych w czasie rzeczywistym. Sweeney zauważył, że każde kolejne udoskonalenie techniczne pojawiające się w grach od Ponga po Crisis wiedzie nas ku takim właśnie grom.
Kwantowy crowdsourcing
18 kwietnia 2016, 12:22Zasady fizyki kwantowej wydają się całkowicie sprzeczne z ludzką intuicją. Gra stworzona przez grupę naukowców dowodzi jednak, że nawet ludzie bez odpowiedniego wykształcenia mogą je intuicyjnie coraz lepiej rozumieć
« poprzednia strona następna strona » 1 2 3 4 5 6 7 8 …